مرداد
۴
۱۳۹۲

تعیین نژاد سگ ها

با توجه به پیشنهاد دوستان و همچنین علاقمندی و  اصرار متقاضیان بر تعیین نژاد و خصوصات سگهای ایرانی، مطالعاتی در این زمینه انجام داده ایم که در اینده نزدیک در قالب یک کتاب به دوستداران نژادشناسی سگها ارائه خواهد شد. همچنین دکتر وت آماده ارائه خدمات در خصوص نژادشناسی و تعیین نژاد می باشد که علاقمندان میتوانند جهت اطلاعات بیشتر از طریق تلگرام یا واتس اپ با این شماره پیام بگذارند

۰۹۱۳۱۸۳۹۶۳۵ دکتر دوستی.

درباره نویسنده:

4 پاسخ به “تعیین نژاد سگ ها”

  1. دکتر سلام واقعا ازشما ممنونم... و دو سوال دارم 1.در خصوص اصالت نژاد درجه اهمیت بیشتر با اصالت ماده هست یا نر؟؟؟؟ب این خاطرمیپرسم چون گفتیداگرماده آن را ازخارج آوردباشند بهتره..درجه اهمیت خلوص در جفت زنی بیشتربا مولد نر هستش یا مولد ماده؟ سوال دو گفت:

    دکتر سلام واقعا ازشما ممنونم… و دو سوال دارم
    ۱٫در خصوص اصالت نژاد درجه اهمیت بیشتر با اصالت ماده هست یا نر؟؟؟؟ب این خاطرمیپرسم چون گفتیداگرماده آن را ازخارج آوردباشند بهتره..درجه اهمیت خلوص در جفت زنی بیشتربا مولد نر هستش یا مولد ماده؟
    سوال دوم…ادامه تربیت سگ بگیر را پیدا نمیکنم …!!!؟یا فقط همین مقاله بود و دیگر نبود ه
    ممنون و سپاسگزارم

    • doctorvet گفت:

      البته هردو جنس در انتقال صفات موثرند . ولی بسیاری از خصوصیات رفتاری بخاطر دوران حاملگی و تغذیه شیر, از مادر منتقل میشود, البته این صد در صد نیست و احتمال عکس آن هم وجود داره, چون ژنتیک صفات یک مقوله بسیار پیچیده است .

  2. محسن گفت:

    سلام. خدا قوت . اگر ممکنه لطفا حدود قیمتی نژادی سگها رو ذکر کنید . و چطور میشه از اصل بودن نژاد مطمین شد.
    ممنون از زحمتاتون

    • doctorvet گفت:

      سلام. تشخیص نژاد اصل توسط افراد خبره و کارشناس انجام پذیر است . ولی اکثر سگهای زادو ولد شده در داخل کشور نژادهای در هم آمیخته هستن. مگر اینکه شما از شخصی سگ را تهیه کنی که مطمنن باشی که ماد آن را از خارج کشور وارد کرده .در ضمن بنده در جریان قیمت های روز نیستم شما اگر قیمت دارید لیست آنها را برایم ارسال نمایید. ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حاصل را به عدد وارد نمایید : * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

فهرست مطالب

آمار بازدید

رتبه سایت

دیگشنری